1.Bundesliga Bundesliga Tippspiel 2009/2010
von Wüste und Geislein

1.Bundesliga1.Bundesliga    2.Bundesliga2.Bundesliga    
FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   EURO 2008EURO 2008  BenutzergruppenBenutzergruppen   RegistrierenRegistrieren 
 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin 

Prestatiebeoordeling: Nike Zoom Hyperfuse

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Bundesliga Tippspiel 2009/2010 Foren-Übersicht -> Bundesliga 2007/08
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
Reedvaneijk

BeitragVerfasst am: 10.08.2017, 07:49    Titel: Prestatiebeoordeling: Nike Zoom Hyperfuse Antworten mit Zitat

Prestatiebeoordeling: Nike Zoom HyperfuseHYPERFUSE | HYPERFITwords_Zac Dubasikimages_Nick DePaulaA Sole Collector Performance ReviewHet een goede pasvorm is een van de belangrijkste dingen voor mij in een hoepelschoen. Als ik veilig voel, heb ik het vertrouwen om mezelf zo veel moeilijker te duwen. Dat betekent niet altijd dat ik beter zal spelen, maar dat betekent dat ik me niet zorgen maakt over mijn voet om me te schuiven, terwijl ik me zorgen zou maken over wie ik bewaak. Maar het verhaal van de Hyperfuse gaat niet over fit. Het gaat om de nieuwe bouwtechniek, de gewichtsvermindering en de ademendheid. Deze elementen werken samen om een ​​schoen te maken die zo nike air max 90 heren goedkoop goed past, maar dat past bij de show. Er zijn in de afgelopen jaren een aantal verbazingwekkende schoenen gemaakt. Schoenen zoals de Air Jordan XX3, Zoom Kobe IV en V, en de Air Jordan 2010 waren allemaal op de hoogte van de vorm van een voet. Dat is een geweldig ding, zolang ze gebeuren om de vorm van je voet te passen. In tegendeel, de Chuck Taylor is een schoen met ongeveer zo algemeen gevormd van een bovenkant nike kinderschoenen als je kunt krijgen. Als je ooit een paar hebt geknipt, heb je waarschijnlijk opgemerkt dat het dunne doekje eigenlijk heel goed aan de voet vormt, ongeacht de unieke vorm van je voet. Het heeft geen kracht en ondersteuning nodig om te voldoen aan de normen van het moderne basketschoenen, maar de fit is dood. Vreemd genoeg heeft de Hyperfuse veel meer gemeen met de Chuck Taylor stijl van fit dan de eerder genoemde modernere prestatieschoenen. En het is een goed ding. Een heel goed ding. Om eerlijk te zijn, heeft de Hyperfuse een veel betere algemene vorm dan de Chuck Taylor. Het lijkt helemaal niet op de slordigheid van de Converse-klassieker, maar het is de dunheid en flexibiliteit van de bovenkant, in plaats van zijn vorm, die het tot een passend niveau meeneemt, dat ik zelden heb ervaren in een meer Traditioneel geconstrueerde schoen. Al die geweldige pasvorm betekent niet veel, maar als je niet genoeg kracht hebt om je voet te bevatten, zou je ook net een paar Chucks kunnen dragen. Het is de combinatie van kracht en flexibiliteit die deze nieuwe bouwfilosofie echt schijnt. We gaan veel meer in de diepte over het achterverhaal en de constructie van de Hyperfuse in de komende weken en maanden, maar hier is een snelle indeling. In plaats van naaien en lijmen van leer en synthetische leer bindt het zekeringproces drie veel lichtere en dunner lagen samen om een ​​enkele eenheid te vormen die het hele bovenste gedeelte vormt. Ten eerste biedt een synthetische basislaag ondersteuning in strategische gebieden om de voet te bevatten - niet in tegenstelling tot de gedachte achter Huarache-gebaseerde schoenen. Vervolgens houdt een maaglaag alle stukken samen, en biedt grote ademhalingsvensters. En tenslotte biedt een huidlaag bescherming tegen slijtage op belangrijke locaties aan de buitenkant van nike air max 90 heren goedkoop de schoen. Samen met wat zorgvuldig geplaatste schuim in de kraag (die een solide hielvergrendeling biedt) worden de lagen vervolgens gebonden om een ​​bovenbodem te vormen, wat ook resulteert in nul harde naden langs de onderkant, een algemeen resultaat van gestikte sneakers. Dit toestel is zo dun en flexibel dat het, net zo high tech als het is, een vergelijking maakt met het canvas Chuck Upper. Maar dat is echt waar de vergelijking eindigt, omdat de kracht en ademendheid ervan niet alleen op de hoogte zijn van de beste hoepelschoenen van vandaag, ze kunnen zelfs nieuwe normen opstellen. Wanneer de film volledig wordt gefilmd, de bovenste knuffels de voet en elke schoen I Kan noemen Ik verwijs vaak naar de fitheid van de Air Penny 2 als het gaat om een ​​schoen die goed opwaarts en hellingen doet op de vorm van mijn voet. Nou, ik kan een nieuw referentiepunt hebben in de Hyperfuse. Het is zo goed als het gaat om het verschaffen van de one-to-one fit-verhouding waarmee prestatieschoenen streven. Dus, met de bovenkant van de Hyperfuse die wat opwindende innovatie biedt, hoe was het aan de kousen omlaag? Als voorvlieg Zoom Air in elke basketbalschoen gebruikt werd, zou ik geen klachten hebben in die afdeling. De Hyperfuse onderschrijft die school van kussen, en maakt gebruik van een full-width tas in een Phylon midsole voor een responsieve rit vooraan. Fans van Max of Zoomzakken in de hak kunnen teleurgesteld zijn, aangezien er geen extra kussendeenheid in de rug is buiten een traditioneel schuimvoetbed en tussenzool. De Midsole van Phylon biedt echter effectieve beveiligingsbescherming, hoewel het niet precies reageert. De basis van de schoen is afgewerkt met een uitstekende buitenzool. Liberaal gebruik van haringbeen (zelfs de middelzool aan de mediale kant) maakt een piepende rit, die me zowel op schone en stoffige banen als een veilige voet geeft. Een belangrijk gebied van de noot is de breedte van de schoen. Mijn voeten zijn iets aan de brede kant (niet genoeg om een ​​frequent probleem te zijn), en de Hyperfuse voelde me erg smal. Als u dit niet kunt proberen voordat u aan het kopen bent, kan het op maat worden een goede optie. De uitzonderlijke pasvorm zou de Hyperfuse een standout hebben gemaakt. Dat het is bereikt door een nieuwe bouwmethode (die ook grote vooruitgang maakt in de gewichts- en ademhalingsafdelingen) maakt toekomstige iteraties nog spannender. Het feit dat deze schoen voor slechts $ 100 retourneren, maakt het een makkelijke aanbeveling. Hoewel er goedkopere schoenen daar zijn, komen ze niet met bijna de hoeveelheid innovatie als de Hyperfuse. En gelukkig vertrekt de innovatie die hier wordt gezien, direct naar de prestaties. Graad Motivering: Comfort \u0026 amp; Fit: De gesmolten bovenkant past als een handschoen, en het gebrek aan traditionele lijkt maakt het interieur glad en zacht. Kussen: Voorvoot Zoom Air is elke keer een positief ding. De hiel op Phylon is achterblijvend, maar leverde nog steeds een perfecte bescherming tegen de landingen. Ondersteuning: De halsband is goed vormgegeven en gecombineerd met de algemene pasvorm, zorgt voor een veilige schoen. Adembaarheid: het is Niet op het niveau van de meest ademende hardlopen, maar het is zo goed als ik op een hoepelschoen heb gevoeld. Moeilijk om ademend in een hoepelschoen te vinden met deze veel ondersteuning. Heel-tot-tusschakeling: De hele schoen is flexibel en glad, alhoewel de middenvoetsteun te flexibel kan zijn. Trek: Uitstekend op een schoon hof en stoffige banen. Gewicht : Ze voelen licht aan de voet. Vrij eenvoudig. De Nike Hyperfuse is beschikbaar in Eastbay in augustus. * Producten beoordeeld door Nike. *
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Bundesliga Tippspiel 2009/2010 Foren-Übersicht -> Bundesliga 2007/08 Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.